Obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

reknimi.cz

Práve čítate všeobecné obchodné podmienky („ Podmienky “) ústavu Centrum paliatívnej starostlivosti, z. ú., IČO: 034 63 583, so sídlom Dykova 1165/15, Vinohrady, 101 00 Praha 10, zapísaného v registri ústavov vedenom u Mestského pod spisovou značkou U 99 („ my “). Prostredníctvom webových stránok reknimi.cz prevádzkujeme internetový obchod („ E-shop “), na ktorom si môžete zakúpiť naše produkty.

Čo sa v Podmienkach dočítate? Tieto Podmienky upravujú naše vzájomné práva a povinnosti, pokiaľ si na E-shope zakúpite náš produkt a uzavrite tak s nami kúpnu zmluvu („ Zmluva “).

Osobné údaje. Vaše osobné údaje sú u nás v bezpečí a viac o tom, ako ich spracovávame, sa môžete dozvedieť tu .

Máte otázku? Kontaktujte nás pomocou týchto údajov:

  • Názov: Centrum paliatívnej starostlivosti, z. ú.
  • Adresa: Dykova 1165/15, 101 00, Praha 10 Vinohrady
  • E-mail: reknimi@paliativnicentrum.cz
  1. Na úvod
    • Okrem týchto Podmienok sa tiež v našom vzťahu riadime slovenskými zákonmi, najmä zákonom č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník, v platnom znení a zákonom č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení.
    • Ustanovenia Podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. Ustanovenia odchylné od Podmienok je možné dojednať vo vlastnej Zmluve. Všetko, čo si odchylne dojednáme v Zmluve má pred Podmienkami prednosť.
    • Znenie Podmienok môžeme meniť či dopĺňať, ich aktuálne znenie nájdete vždy na E-shope. Pokiaľ sme spolu uzavreli Zmluvu po dobu účinnosti predchádzajúcich podmienok, tieto zmeny sa vás týkajú len v prípade nového nákupu. Jednoducho povedané, zmena Podmienok nebude mať vplyv na už uskutočnené nákupy.
  2. Zákaznícky účet
    • Na E-shope si môžete zriadiť zákaznícky účet, ktorý poskytuje rôzne výhody, ako je napr. prehľad objednávok tovaru. Zo svojho zákazníckeho účtu môžete objednávať tovar, nakupovať ale môžete aj bez registrácie účtu.
    • Pri registrácii do zákazníckeho účtu a pri objednávaní tovaru ste povinní uvádzať správne a pravdivé údaje. V prípade akejkoľvek ich zmeny, ste tiež povinní ich v zákazníckom účte aktualizovať. Údaje poskytnuté v zákazníckom účte a pri objednávaní tovaru považujeme za správne.
    • Zákaznícky účet je zabezpečený užívateľským menom a heslom Ohľadom týchto informácií potrebných pre prístup do zákazníckeho účtu ste povinní zachovávať mlčanlivosť a mali by ste ich chrániť proti zneužitiu.
    • Zákaznícky účet je iba váš a nie ste oprávnený umožniť jeho použitie tretím osobám.
    • V prípade, že zistíte, že by mohlo dôjsť k odcudzeniu informácií potrebných pre prístup do vášho zákazníckeho účtu alebo k jeho zneužitiu, bezodkladne nás o tom informujte, my potom po dohode s vami môžeme zákaznícky účet zablokovať.
    • Vezmite prosím na vedomie, že váš zákaznícky účet môžeme zrušiť, najmä pokiaľ ho dlhšiu dobu nepoužívate (min. 12 mesiacov), alebo ak porušíte svoje povinnosti zo Zmluvy alebo Podmienok Často sa to ale nestáva a pred zmazaním účtu vám dáme vopred vedieť.
    • Berte prosím na vedomie, že zákaznícky účet ani E-shop nemusí byť k dispozícii nepretržite, najmä s ohľadom na potrebnú údržbu nášho hardvéru a softvéru alebo potrebnú údržbu takého vybavenia tretích strán. Obvykle sa ale snažíme takú údržbu vykonávať mimo štandardnej dennej doby.
  3. Ako prebieha objednávka tovaru?
    • Objednávku tovaru môžete vykonať vyplnením objednávkového formulára na E-shope. Pri vyplňovaní objednávky si vyberiete tovar, počet kusov tovaru, spôsob platby kúpnej ceny a spôsob doručenia tovaru k vám.
    • Pred záväzným odoslaním objednávky môžete ľubovoľne kontrolovať a prípadne meniť akékoľvek údaje. Objednávku odošlete kliknutím na tlačidlo „Objednávka zaväzujúca k platbe“. Údaje uvedené v objednávke považujeme za správne. Je nevyhnutné, aby ste pred odoslaním objednávky vyplnili všetky svoje údaje a potvrdili, že ste sa zoznámili s týmito Podmienkami a súhlasíte s nimi.
    • Objednávku vám potvrdíme elektronicky e-mailom. Spolu s týmto potvrdením vám zašleme aj tieto Podmienky v pdf. Zmluva je medzi nami uzavretá okamihom odoslania tohto potvrdenia na váš e-mail uvedený v objednávke.
    • Pri uzatváraní Zmluvy súhlasíte s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku. Náklady vzniknuté pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzavretím Zmluvy (najmä internetové pripojenie či náklady na telefónne hovory) si hradíte sami, pričom sa tieto náklady nijako nelíšia od štandardnej sadzby.
    • Pre prípad, že by došlo k zjavne technickej chybe na našej strane pri uvedení ceny tovaru na E-shope alebo v priebehu objednávky, nie sme povinní vám také za túto úplne zjavne chybnú cenu tovaru dodať. O chybe vás bez zbytočného odkladu samozrejme informujeme a zašleme vám na e-mail zmenenú ponuku. Tá sa považuje za nový návrh Zmluvy, Zmluva je potom v takom prípade uzavretá až vaším potvrdením, že s novou cenou súhlasíte.
  4. Ako nám za tovar môžete zaplatiť?
    • Všetky ceny tovaru a prepravy sú vrátane DPH a všetkých súvisiacich poplatkov („ Cena “). Cena je platná v deň objednávky tovaru. Sme platcami DPH.
    • Za tovar je možné zaplatiť platobnou kartou alebo bankovým prevodom.
    • V prípade bezhotovostnej platby považujeme Cenu za uhradenú okamihom pripísania čiastky na náš bankový účet, cena je splatná do 3 dní odo dňa uzavretia Zmluvy. Sme oprávnení odoslať tovar až po uhradení Ceny vrátane nákladov na dodanie.
    • Po uhradení ceny tovaru vám vystavíme daňový doklad – faktúru, ktorú vám zašleme v elektronickej podobe e-mailom.
  5. Ako a kedy vám tovar doručíme?
    • Pokiaľ sa nedohodneme inak, dodáme vám tovar vždy do 30 dní od uzavretia Zmluvy, v opačnom prípade môžete odstúpiť od Zmluvy a my vám vrátime uhradenú Cenu vrátane zaplatených nákladov na dopravu, ak ste ich platili.
    • Ponúkané spôsoby doručenia tovaru sú uvedené tu .
    • Poštovné a balné je účtované podľa aktuálneho sadzobníka, ktorý sa vám vždy objaví v rámci objednávkového procesu.
    • Vyhradzujeme si právo od Zmluvy odstúpiť, a to z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru alebo keď výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru prerušil výrobu alebo dovoz tovaru. Bezodkladne vás v takom prípade informujeme e-mailom a do 14 dní vám vrátime všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré sme od vás na základe Zmluvy prijali, a to rovnakým spôsobom, prípadne spôsobom, na ktorom sa dohodneme.
  6. Ako funguje preprava a dodanie tovaru?
    • Tovar vám dodáme na miesto určené v objednávke. Vy ste potom povinní tento tovar pri dodaní prevziať. V prípade, že tovar neprevezmete, budeme to považovať za odstúpenie od Zmluvy av takom prípade máme právo požadovať náhradu nákladov spojených so snahou o dodanie neprevzatého tovaru.
    • V prípade, že je tovar z dôvodov na vašej strane nutné doručovať opakovane alebo iným spôsobom než uvedeným v objednávke, ste povinní uhradiť náklady spojené s opakovaným doručením tovaru alebo s iným spôsobom doručenia.
    • V prípade vyššej moci alebo udalostí, ktoré nemožno predvídať (prírodná katastrofa, pandémia, prevádzkové poruchy, výpadky subdodávateľov a pod.), sme oprávnení predĺžiť termín dodania tovaru o dobu trvania vyššej moci. Nezodpovedáme za prípadnú vzniknutú škodu z dôvodu neskorého dodania tovaru.
    • V prípade vyťaženia kapacít dopravcov, či nevhodného zvolenia typu dopravy nezodpovedajúcemu vlastnostiam zásielky sme oprávnení podľa svojho najlepšieho uváženia zmeniť spôsob dopravy, popr. využiť našu vlastnú dopravu. O tejto zmene vás informujeme e-mailom.
    • Pri prevzatí tovaru odporúčame starostlivo skontrolovať neporušenosť obalu tovaru av prípade akýchkoľvek závad toto ihneď oznámiť prepravcovi. V prípade, že bude obal tovaru porušený, nemusíte zásielku od prepravcu prevziať.
    • Vlastnícke právo k tovaru nadobúdate zaplatením celej Ceny (vrátane nákladu na dodanie), najskôr však prevzatím tovaru. Zodpovednosť za náhodnú skazu, poškodenie či stratu tovaru na vás prechádza okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, kedy ste boli povinní tovar prevziať, ale v rozpore so Zmluvou ste tak neurobili.
  7. Ako je to s odstúpením od Zmluvy a vrátením tovaru?
    • Ako spotrebiteľ, teda človek, ktorý uzatvára Zmluvu mimo rámca svojej podnikateľskej alebo obdobnej činnosti, máte právo odstúpiť od Zmluvy uzavretej prostredníctvom internetu, e-mailu, telefónu alebo iného prostriedku komunikácie na diaľku do 14 dní od prevzatia tovaru. Pokiaľ vám tovar pošleme v niekoľkých zásielkach, lehota sa počíta až od prevzatia poslednej zásielky, naopak, pokiaľ vám dodávame tovar pravidelne, lehota na odstúpenie od Zmluvy sa počíta od doručenia prvej dodávky.
    • Vezmite prosím na vedomie, že nemáte právo odstúpiť od Zmluvy v prípade, keď bol tovar upravený podľa vášho priania alebo pre vašu osobu, najmä v prípade tovaru na mieru.
    • Na odstúpenie od Zmluvy môžete využiť vzorový formulár, ktorý nájdete v prílohe týchto Podmienok. Môžete ale odstúpiť od Zmluvy akýmkoľvek jednoznačným vyhlásením voči nám.
    • V prípade odstúpenia od Zmluvy sa Zmluva od začiatku ruší. To znamená, že vy nám vrátite tovar a my vám vrátime zaplatenú Cenu vrátane najnižšieho poštovného, ​​ktoré ponúkame. Tovar nám musíte odoslať do 14 dní od odstúpenia od Zmluvy. Náklady na zaslanie tovaru späť k nám hradíte vy.
    • V prípade odstúpenia od Zmluvy vám vrátime zaplatenú Cenu rovnakým spôsobom, akým sme ju od vás pôvodne prijali, pokiaľ sa nedohodneme na inom spôsobe, a to do 14 dní od okamihu, keď ste od Zmluvy odstúpili. Platbu ale môžeme pozdržať až do chvíle, kým nám dôjde vrátený tovar späť alebo do doby, než nám preukážete, že ste tovar odoslali (napríklad potvrdením o odoslaní tovaru).
    • Tovar (okrem vyššie uvedenej výnimky) si môžete vyskúšať, ale iba tak, aby ste sa zoznámili s jeho povahou, vlastnosťami a funkčnosťou. Skrátka tak, ako by ste si ho prezerali v kamennom obchode. Našu hru preto nevyberajte z ochranného obalu. Pokiaľ tovar budete využívať viac a nakladaním s ním nejako znížite jeho hodnotu, môžeme vám vrátiť čiastku poníženú o to, aby sme tovar uviedli do pôvodného stavu. Pokiaľ nie je možné uviesť tovar do pôvodného stavu, môžeme vám vrátiť čiastku zníženú o to, o čo sa znížila hodnota tovaru.
    • Tovar vrátane všetkých prípadných darčekov musí byť zaslaný alebo osobne doručený na našu adresu uvedenú v úvode Podmienok. Tovar nám, prosím, neposielajte na dobierku.
    • Pokiaľ sme vám spolu s tovarom zaslali aj nejaké bezplatné plnenie – darček, ste povinní v prípade odstúpenia od Zmluvy vrátiť aj toto bezplatné plnenie.
  8. Reklamácia alebo ako je to so zodpovednosťou za vady?

Pravidlá reklamácií

  • Zodpovedáme vám za to, že tovar pri prevzatí nemá vady. Najmä zodpovedáme za to, že tovar:
    1. zodpovedá dohodnutému popisu, druhu a množstvu, ako aj akosti, funkčnosti a iným dohodnutým vlastnostiam;
    2. je vhodné na účel, na ktorý ho požadujete as ktorým sme súhlasili;
    3. je dodané s dohodnutým príslušenstvom a pokynmi na použitie, vrátane návodu na montáž alebo inštaláciu;
  • Ďalej zodpovedáme za to, že popri dohodnutých vlastnostiach:
    1. je tovar vhodný na účel, na ktorý sa tovar tohto druhu obvykle používa, aj s ohľadom na práva tretích osôb, právne predpisy, technické normy alebo kódexy správania daného odvetvia, ak nie je technických noriem;
    2. tovar množstvom, akosťou a ďalšími vlastnosťami, vrátane životnosti, funkčnosti, zodpovedá obvyklým vlastnostiam vecí toho istého druhu, ktoré môžete rozumne očakávať, aj s ohľadom na verejné vyhlásenia urobené nami alebo inou osobou v tom istom zmluvnom reťazci, najmä reklamou alebo označením;
    3. je tovar dodaný s príslušenstvom, vrátane obalu, návodu na montáž a iných pokynov na použitie, ktoré môžete rozumne očakávať;
    4. tovar zodpovedá akosťou alebo prevedením vzorky alebo predlohe, ktoré sme vám poskytli pred uzavretím Zmluvy.

Za posledné uvedené štyri body nezodpovedáme v prípade, že sme vás pred uzavretím Zmluvy zvlášť upozornili, že sa niektorá vlastnosť tovaru líši a vy ste s tým pri uzatváraní Zmluvy výslovne súhlasili.

  • Svoje práva z chybného plnenia môžete uplatniť do dvoch rokov od prevzatia tovaru. Má sa za to, že pokiaľ sa vada prejaví v priebehu jedného roka od prevzatia, tovar bol vadný už pri prevzatí, ibaže to povaha veci alebo vady vylučuje. Táto doba nebeží po dobu, po ktorú nemôžete vec užívať, v prípade, že ste chybu vytkli oprávnene.
  • Pokiaľ ste vadu vytkli oprávnene, dvojročná doba na uplatnenie práv z chybného plnenia nebeží po dobu, kedy ste nemohli vec používať.
  • Práva z chybného plnenia nemáte v prípade, že ste chybu sami spôsobili. Chybou tovaru nie je bežné opotrebenie z obvyklého používania. Chybou nie je ani vaša subjektívna nespokojnosť s tovarom, napríklad ak vás bude naša hra nudiť (o čom pochybujeme).
  • Pri použitom tovare nie je chybou opotrebenia zodpovedajúcej miere jeho predchádzajúceho používania. Pokiaľ si od nás kupujete použitú vec, môžete u nás uplatniť práva z chybného plnenia iba do jedného roka od prevzatia takéhoto tovaru.
  • Pred prvým použitím niektorého tovaru ste povinní preštudovať návod na použitie, pokiaľ vám ho zašleme elektronicky alebo spolu s tovarom a následne sa informáciami z neho riadiť. V opačnom prípade sa totiž vystavujete nebezpečenstvu, že svojím nesprávnym používaním tovaru poškodíte a nebudete môcť vzniknutú vadu uplatniť v rámci svojho práva plynúceho zo zodpovednosti za vadu.

Postup reklamácie

  • Reklamáciu môžete uplatniť napr. zaslaním e-mailu alebo listom/osobne na našu adresu. Tovar nám prosím neposielajte na dobierku, nebudeme naň brať ohľad.
  • Tovar by mal byť dodaný čo najviac kompletný, aby sme mohli reklamáciu náležite posúdiť.
  • Pokiaľ chcete uplatniť reklamáciu, prosím uveďte nám:
    1. vaše kontaktné údaje;
    2. popis vady tovaru (napr. karty sú roztrhnuté);
    3. vami požadovaný spôsob vybavenia reklamácie (napr. požadujem novú hru).
  • Pokiaľ má tovar vadu, môžete požadovať jej odstránenie.
    1. dodanie novej veci bez vady;
    2. opravu veci,

ibaže je pre nás vami zvolený spôsob odstránenia vady nemožný alebo v porovnaní s druhým neprimerane nákladný. V takom prípade môžeme odmietnuť vadu odstrániť, a to najmä s ohľadom na význam vady a hodnotu, ktorú by tovar mal bez vady.

  • V týchto prípadoch môžete požadovať primeranú zľavu alebo odstúpiť od Zmluvy:
    1. ak sme odmietli vadu odstrániť alebo sme ju neodstránili v primeranom čase po jej vytknutí tak, aby sme vám tým nespôsobili značné ťažkosti;
    2. keď sa vada prejaví opakovane (spravidla trikrát a viac, ale posudzuje sa individuálne);
    3. pokiaľ je vada podstatným porušením Zmluvy;
    4. keď je z nášho vyhlásenia alebo okolností zjavné, že vadu neodstránime v primeranom čase alebo bez značných ťažkostí pre vás.
  • Odstúpiť od Zmluvy ale nemôžete, pokiaľ nie je vada tovaru významná.
  • Kým nesplníme svoje povinnosti z chybného plnenia, nemusíte nám platiť doposiaľ neuhradenú Cenu alebo jej časť.

Vybavenie reklamácie

  • Pokiaľ nie je na opravu určený niekto iný (napr. servis), sme povinní prijať reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzke, kde je to možné s ohľadom na sortiment predávaných produktov, prípadne aj v našom sídle.
  • Pri uplatnení reklamácie vám vydáme elektronické potvrdenie, v ktorom uvedieme dátum, kedy ste reklamáciu uplatnili, čo je jej obsahom, aký spôsob vybavenia reklamácie požadujete a vaše kontaktné údaje, aby sme vám mohli dať vedieť o vybavení reklamácie.
  • Do 30 dní od uplatnenia reklamácie vybavíme (vrátane odstránenia vady) a informujeme vás o tom. Môžeme sa spoločne dohodnúť aj na dlhšej lehote. Pokiaľ 30-dňovú lehotu nedodržíme, môžete odstúpiť od Zmluvy alebo požadovať primeranú zľavu.
  • Po vybavení reklamácie vám vydáme elektronické potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy, a dobe jej trvania, prípadne písomné potvrdenie zamietnutia reklamácie.
  • Máte právo na úhradu účelne vynaložených nákladov na uplatnenie reklamácie (pokiaľ bola oprávnená a uznaná), kedy tieto náklady sú chápané ako najnižšie možné. O preplatenie nákladov musíte požiadať najneskôr do jedného mesiaca od konca lehoty na vytknutie chyby, inak vám nemusia byť priznané.
  1. Mimosúdne riešenie sporov
    • K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov zo Zmluvy je príslušná Česká obchodná inšpekcia, so sídlom Gorazdova 1969/24, 120 00, Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: adr.coi.cz. Riešenie sa začne len na váš návrh, a to v prípade, ak by sa nepodarilo vyriešiť spor priamo s nami. Návrh môžete podať najneskôr do 1 roka odo dňa, kedy ste u nás uplatnili svoje právo prvýkrát.
    • Pri riešení sporov zo Zmluvy je možné využiť aj online platformu nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr .
  2. Ďalšie vzájomné práva a povinnosti
    • Vybavovanie vašich sťažností zaisťujeme prostredníctvom kontaktnej e-mailovej adresy. Informáciu o vybavení vašej sťažnosti vám zašleme na vašu emailovú adresu.
    • Na predaj tovaru sme oprávnení na základe živnostenského oprávnenia Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. /1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.
    • Všetku písomnú korešpondenciu si môžeme doručovať prostredníctvom elektronickej pošty.
    • Nie sme vo vzťahu k vám viazaní žiadnymi kódexmi správania.
    • Potvrdenie o uzavretí Zmluvy vám zašleme e-mailom. Samotnú Zmluvu vrátane týchto Podmienok archivujeme v elektronickej podobe a nie je verejne prístupná. Ak ju potrebujete, napíšte nám a my vám ju zašleme.
  3. Záverečné ustanovenia
    • Tieto Podmienky sú v slovenskom jazyku av slovenskom jazyku sa uzatvára aj Zmluva medzi nami. Pokiaľ vzťah založený Zmluvou (vrátane Podmienok) obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, potom je dohodnuté, že takýto vzťah sa riadi českým právom. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.
    • Ak je niektoré ustanovenie Podmienok neplatné alebo neúčinné, alebo sa takým stane, namiesto neplatných ustanovení nastúpi ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému ustanoveniu čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení.
    • Všetky práva k E-shopu, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozloženia stránky, fotiek, filmov, grafík, ochranných známok, logá a ďalšieho obsahu a prvkov, patria nám. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať E-shop alebo jeho časti bez nášho súhlasu.
    • V prípade vyššej moci nenesieme zodpovednosť za škodu spôsobenú v dôsledku alebo súvislosti s prípadmi vyššej moci, a pokiaľ stav vyššej moci trvá po dobu dlhšiu ako 10 dní, sme oprávnení od Zmluvy odstúpiť.
    • Nenesieme zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahov tretích osôb do E-shopu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Pri využívaní E-shopu nesmiete používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmiete ani vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla nám či tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užiť programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace E-shop a užívať E -shop alebo jeho časti či softvér vybavenia takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením alebo účelom.
    • Prílohu týchto Podmienok tvorí vzorový formulár pre odstúpenie od Zmluvy.

Tieto Podmienky sú účinné od 25. 11. 2024

Odstúpenie od kúpnej zmluvy do 14 dní

Kupujúci :

Meno: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Adresa: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Telefón: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ E-mail: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Požadovaný spôsob vrátenia peňazí: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Prípadné číslo bankového účtu / kód banky, na ktorý si prajem vrátiť kúpnu cenu:

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _/ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

 

Číslo faktúry: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Číslo objednávky: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Vrátený tovar _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Dôvod vrátenia:

(pre náš lepší prehľad môžete zaškrtnúť niektorú z uvedených možností, nie ste ale povinní to urobiť)

  • nepáči sa farba
  • nevyhovujúci rozmer
  • nevyhovujúci materiál
  • tovar vyzerá inak, než som predpokladal
  • neskoré dodanie
  • doručený iný tovar
  • iný dôvod _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Dátum a podpis zákazníka